Reden wir Bio!!!

on marți, 28 iunie 2011
Am fost invitati sambata la festivitatea de inchidere a Scolii Germane si de intampinare a verii.

Am pregatit din toate pentru orice ocazie: sosuri pentru picnic, biscuiti si acadele, colectie de ciocolata ca souvenir sau cadou, sucuri Biotta.



Programul a fost atat de prietenos si am admirat sincer deschiderea copiilor spre lume, sinceritatea miscarilor la momentul de balet, a vocilor din musical, a jocului vesel cu mingi si baloane.

A urmat apoi targul din gradina, unde ne-am revazut vechi prieteni, am servit ness revigorant la umbra unei umbrele mari si incapatoare (verde, cum altfel?).

Solidaritatea copiilor care se minunau de nuca de cocos sau luau acadele si le imparteau cu prieteni de-o schioapa, isi aratau si recomandau unii altora ce fructe uscate le-au placut mai mult, ne-a dat o stare de bine si multumire. 

Ne-au amintit ce important e sa imparti jumatatea ta cu cineva care, poate, va imparti cu altcineva, care la randul sau isi va imparti iar jumatatea… Lectia numarul unu a fost cea despre: Hai sa dam mai departe!

A doua a fost cea a limbajului comun.
Reden wir Bio (sa vorbim bio), Я любитель био (“eu sunt un iubitor de bio”) sau poate bio, meu amor.
Limbajul difera, insa atitudinea depaseste cuvintele. Nu stiam germana dar am gasit limbajul care ne-a ajutat sa ne recunoastem: cel bio.

Elena


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.