Bio Bos

on joi, 2 iunie 2011
Acum vreo luna-doua circula prin Bucuresti o masina care facea reclama unui mare si nou supermarket bio la Bucur Obor. Raiul micilor producatori si imporatori bio, cam asa suna strigarea.

M-am pleostit grav – am zis: gata, asta e finalul, micul nostru non-business verde va fi definitiv ingropat.

Am dat un search pe net si am gasit site-ul. Asta m-a facut sa ma simt si mai rau. Mai erau “1 spatii libere” de inchiriat in noul si marele supermarket bio de la Obor.

Nu m-am dus sa vad ca sa ma protejez. A trebuit sa treaca ceva timp ca sa am curaj sa fac o escala la Obor intr-unul din drumurile mele.

Traversand parterul am constatat cu uimire ca, in ansamblu, magazinul nu a evoluat aproape deloc de acum 10 ani cand am fost ultima oara acolo.

La subsolul unde am coborat cu scara rulanta, am gasit o hala mare, trista si pe jumatate goala.

Intr-un singur coltisor, un domn (amabil si entuziast-incipient) vindea cateva produse ambalate naturale si bio. Avea pret bun la goji berries.

In rest, cativa mici producatori conventionali de mezeluri, o farmacie semi-naturista si multe tarabe goale de metal care isi asteptau doritorii…

BIO BOS, asa se cheama supermarketul.

Ileana
  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.