on miercuri, 22 iunie 2011
Terapie soc

Am lansat magazinul on-line de o saptamina si n-am primit nici o comanda! Doar 2 persoane ne-au scris sa le anuntam cind intra doua produse in stoc… Doar alea doua le trebuiau, nimic altceva… Cita dezolare!…


M-am culcat tirziu de tot ca sa fiu sigura ca sint rupta de oboseala dar nici vorba sa adorm. M-am perpelit ca un snitel condamnat la carbonizare pina spre dimineata. M-am trezit cu energia data la minim dar m-am dus totusi la ora grea de pilates de miercurea.


Am venit acasa anihilata fizic si am raspuns in stare de transa unor mailuri primite pe adresa de shop care nu prea aveau legatura cu magazinul si vinzarea produselor. La un moment dat m-am trezit cautind informatii pentru un domn englez care ne-a scris sa ne intrebe ceva legat de Bucuresti. Poate ca asta ar fi un business mai bun: oamenii sa-ti dea mail sa te intrebe ce-i doare si tu sa le raspunzi…


Apoi am vazut un filmulet care m-a rusinat. Despre ce inseamna pofta de viata si puterea spiritului.


Cine se simte deprimat pentru toate rahaturile sa-l priveasca.
http://blog.theamericanmonk.com/no-arms-no-legs-no-worries/

ileana

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.