Povestea din spatele scenei

on miercuri, 6 iulie 2011
Am inceput sa dam de veste despre lansarea magazinului nostru online.

Am trecut prin ritmul febril al pregatirilor, de la descrierea produselor pe categorii, sectiuni, introdus fotografiile, verificat in detaliu mentiunile, informatiile, actualizat stocul.

A urmat apoi aranjarea cutiilor in magazin pentru comenzi felurite si de toate marimile: avem si cutii mari in care sa incapa cate un produs din gamele principale, cel putin!

Dupa cum spune si formula mediana a basmelor: “si mersera cat mersera si iar mersera…”, asa ni s-a intamplat si noua: “si asteptara ei cat asteptara” pana cand…am primit luni prima comanda!!!

Ne-am entuziasmat toti cei de la magazin si am pregatit cu grija coletul cu produsele impachetate in folie cu bule de aer - “antistres” ii spunem – si l-am trimis la Timisoara!

Motto: si abia incepem sa incepem!

Elena 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.