Cea mai tare joaca

on marți, 2 august 2011
Cea mai frumoasa joaca de vara asta cu copiii mei a fost din nimic. Fara nimic. Doar din bucuria pentru locul frumos unde ne aflam, pe o plaja insorita, cu apa curata.

Pietrele (era plaja cu pietre) erau atit de atragatoare, de colorate si de pline de magnetism, incit nu te puteai abtine sa le pipai, sa le simti.

Ne-am petrecut ore bune cautindu-le si studiindu-le culorile, formele, modelele, texturile, cum se schimba atunci cind sunt ude, semi-ude, uscate.

Apoi am inceput sa le aranjam si sa le asociem. Si, in curind, am ajuns sa dam asocierilor o finalitate. Asa s-au nascut fluturele de stinca, ciinele cu urechi ciufulite, ursul perplex, extraterestrul buzat si altii... le-am pozat cu telefonul ca amintire si, uitindu-ne la ele, miroase din nou a mare si a vacanta.

extraterestrul buzat
ursul perplex
fluturele de stinca
floarea de nu-ma-lovi
ciinele cu urechi ciufulite
Pietrele mi-au amintit ca e nevoie de putin ca sa fii fericit. 

ileana

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.