Peisaj apocaliptic

on miercuri, 27 iulie 2011
Inainte de orice, priviti aceste poze.
Unde credeti ca se petrece “actiunea”? In Ferentari? La Glina? 


Ei bine, nu. Chiar in centrul Bucurestiului, la cinci minute de kilometrul zero.
Aici platim o chirie deloc mica pentru 40 de mp unde incercam din rasputeri de trei ani incoace sa facem comert civilizat cu mincare de cea mai buna calitate.

Asta se vede pe geamul de la Pukka Food. Nu e de mirare ca putinii clienti care se mai gindesc la sanatate in aceste zile tulburi si calduroase au dat si ei bir cu fugitii confruntati cu acest peisaj de guerilla.
Totul culmineaza zilnic atunci cind unicul locuitor ilegal al superbei cladiri din poza, lasata in paragina unui lent si mortal litigiu, iese in public sa se spele pe picioare, sa ia o gustare sau sa bea bere la pet cu alti tovarasi veseli din comitetul de primire de pe George Vraca.
Acum o luna-doua, locuitorul cu pricina a cazut de la etajul unu mesterind nu se stie ce. Si-a rupt o mina si – foarte probabil – s-a lovit la cap. De atunci pare sa o fi luat complet razna: intr-o zi a dat foc iar mai nou scoate zilnic toate sandramalale dinauntru afara. Probabil fiindca munca l-a facut pe om.

Nici pe trotuarul nostru nu e mai frumos. La un capat si la celalalt al acestei stradute nefericite care a avut cindva farmecul ei interbelic, doua vinzatoare ambulante vind pe jos, pe ziar, rosii, zarzavat, fructe. Mi-au zis: care-i problema, ca noi nu vindem bio?! Speriate cind m-au vazut pozindu-le, si-au chemat concubinii bronzati de la natura in ajutor. M-am jurat ca nu eu le-am reclamat la politie cind li s-a confiscat marfa. Mi-au batut obrazul cum ca ele sunt aici de dinainte sa venim noi si ca asa ceva nu se face... 

Daca stiti vreun spatiu de inchiriat in zona, intr-un anturaj mai civilizat si cu o chirie decenta va rog din suflet sa-mi spuneti.

ileana

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.