Porumbelul raw

on duminică, 26 februarie 2012
Aseara, pe la 8, destul de tirziu, copila 2 mi-a spus in trecere: "mama, hai sa facem ceva raw..."
Auzind ce porumbel i-a iesit din gura, am lasat balta alte mici preocupari si i-am raspuns: "sigur, de ce nu?..."
Am facut impreuna, in cca 10 minute, un desert absolut delicios.
Am pus in el ce mi-a cazut mai repede la indemina (nu aveam nuci sau alune inmuiate, dar ne-am descurcat).
Ingredientul meu preferat pentru deserturile raw sunt fulgii fini de nuca de cocos. Fac cu ei un blat de tort excelent si bomboane.
N-am facut o cantitate mare (totdeauna masor/dozez ochiometric) - dulciurile raw sunt atit de satioase si aromate incit o inima ti-e de ajuns. (desigur, am taiat pasta cu o forma de aluat)



Inimile albe le-am facut cu fulgi de cocos, unt de cocos, miere si o lingura de tahini. Nici macar nu am folosit blenderul. Le-am mincat chiar atunci, la masa de seara.
Am lasat o jumatate din compozitie pentru a doua zi:  am adaugat si cacao. Si mai bun! (nu ma mir - pentru mine, daca nu are cacao nu prea e desert...)
***************************************************
Incetul cu incetul se fabrica otetul. Si obiceiurile sanatoase la fel. 


ileana

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.