Salata IACHII - reteta originala Pukka Food

on duminică, 12 februarie 2012
Fiindca mi-am propus sa mincam mult mai multa hrana cruda, pentru masa de prinz de duminica am facut doua salate: una clasica cu varza si cimbru iar a doua cu 3 din cele 5 ingrediente proaspete care mai erau disponibile prin frigider.


Deci, salata 2 - complet adhoc si incredibil de gustoasa (cremoasa si crocanta/dulce si acrisoara):
1 morcov maricel ras fin
1 avocado bine copt zdrobit
1 mina de nuci inmuiate si taiate bucati mici (care mi-au ramas de la tortul raw de ieri) - merge sigur si cu nuci uscate 
Am dres aceste 3 ingrediente cu: ulei de nuca (a expirat un lot mare la magazin), lamiie, sare de mare. Sunt sigura ca aproape orice ulei merge dar asta i-a dat o nota deosebita.


Am incercat sa momesc copiii chiar din timpul prepararii (o metoda f. buna, in general). Copilul 1 a zarit-o doar, a spus "iachiii..." si a fugit. Copilul 2, desi circumspect si avertizat de copilul 1, a cerut sa guste si a spus uimit: "arata iachii dar e buna...".


Alte impresii culese la masa in familie de duminica la prinz:


- sotul care nu agreeaza morcovii a fost de-a dreptul incintat
- mama lui, care gaseste avocado gretos, a conchis ca, in sfirsit, asa il poate minca si ea
- amindoi copiii s-au limitat la salata de varza :)
Anexez o poza - am facut-o jos, la geam, pe gresia inchisa la culoare pt. ca a fost o zi cu lumina putina - am botezat-o SALATA IACHII

Va rog s-o incercati, merita.
Ileana

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.