Deschidem la “Coperta a cincea”

on miercuri, 20 iulie 2011
Dupa cum am dat de veste, sambata am fost la Iasi sa sustinem expozitia de fotografie si desen “Coperta a cincea”, alaturi de Cristina, Hermina, Diana de la Humanitas, Liviu, Ioana de la Radio Iasi.

Frumos conceptul, am subscris la dialogul sincretic intre fotografie, desen si carte si am strigat prezent la nevoia participantilor de grija si apreciere pentru ca au venit. Am petrecut o vreme imaginandu-ne cum va fi, cum veti fi, cati veti fi…

Ne-au bucurat enorm si ne-au dat suflu proaspat persoanele care au venit, au ramas, cele care au promovat, care au vrut sa participe, dar nu le-a permis programul si cu siguranta asteapta un follow up, ca si cum ar fi fost acolo si ele.

Ne-am gandit ce minunatii bio sa plimbam pana la voi care sa reziste si care sa fie nu numai aspectuoase, dar si potrivite.

Stiind ca fotografiile si desenele vor fi indelung admirate si discutate la o cana de vorba, am zis ca biscuitii Sharpam Park sunt cea mai fericita alegere. Da, sigur ii stiti: cei din grau spelta, cu bucati crocante de alune de padure.



Ne-a incantat ca vizitatorii au ajuns la gustul lor optim si i-au inmuiat cu pofta in cani generoase de ceai sau cafea.



Ne pregatim deja pentru continuare…e inca surpriza.

Elena

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.