Licuricii din suflet

on luni, 19 decembrie 2011
Ne-am dorit mult sa raspandim Craciunul pentru semeni si nu pentru sclipici si zorzoane si atat. 

De aceea ne-am pregatit inca de ieri seara cu un cadou gustos si ludic pentru a-l oferi cu drag copilasilor de la centrul de Zi “Licurici”.

Folosind 5 pungi de cristale de zmeura pentru jeleu, am pregatit 16 boluri cu un lichid aburind, insa plin de surprize. Am asteptat cu rabdare o noapte intreaga, intocmai cat sa se inchege bine si sa tremure emitiona(n)t. Miroasea in casa a zmeura suculenta si numai buna de incalzit suflete. Am aranjat bolurile intr-o lada frigorifica si am lasat-o pe balcon sub privirea lunii ce a intremat cadoul nostru.

Alaturi de Ina Mojoiu, manager la Deco si Eco  am ajuns dis de dimineata pe Vasile Lucaciu unde deja 
ne asteptau copilasii inca avand somnul dulce si increzator pe gene.


In camera unde stateau cuminti pe scaune de-o schioapa, aveau si un brad, martor al crezului lor in bunatatea si grija primita.

Au fost de-a dreptul (si de-a stangul), complet chiar, amuzati si incantati de micuta jucarie lucioasa ce, culmea, mai era si numai buna de rostogolit de-a dura pe cerul gurii.


Parea ca o sa dureze mult pana sa termine de sculptat in delicatesa de zmeura, insa a trebuit sa si plecam…purtandu-i in gand  pe ei si pe cei ce inca ne asteapta fara sa stim.

Noi multumim pentru ca am avut sansa sa le fim zambet macar de-o zi!

Elena 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.