Puiul bio romanesc de Baia Mare

on luni, 10 octombrie 2011
Nu prea maninc, deci nu prea gatesc carne. 
Am simtit totusi nevoia sa marchez prima data cind am adus la magazin CARNE BIO ROMANEASCA! Pui bio certificat, de la Baia Mare. Pesemne ca mi s-a resuscitat un soi de patriotism ingropat demult... Chiar am luat-o personal cind o clienta a zis ca-i mai buna carnea de pui din Ungaria... (pina acum am vindut doar carne bio ungureasca/pui/vita/miel/etc - si o mai vindem inca)
Ce-am facut cu puiul? (fiindca nu-mi place sa transez carne...) L-am pus la cuptor. Cu Garam Masala, usturoi si ulei de masline. Sare de Himalaya dupa ce l-am scos.
Asa a aratat. Chiar si copiii mei care nu agreaza carnea (decit sub forma de cirnati!!!) au remarcat ca arata apetisant.
Si a fost si fooooarte gustos. Mult mai gustos decit ala unguresc...

2 comentarii:

catalina spunea...

credeam ca eu sunt singura care se chinuie sa le dea copiilor alimente bio, sau macar naturale, si ai carei copii au in capul listei de preferinte cirnatii! probabil pentru ca nu le dam asa des cirnati.

Pukka Food - magazin de produse ecologice spunea...

nu, nu, catalina, nu esti singura, probabil ca e deja in ADN-ul lor pasiunea pentru cirnati, stiu si de la alte mame ca nimic nu se compara cu un cirnat bine rumenit :)

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.