De Pastele 2011 am vopsit oua fara vopsea…

on luni, 9 mai 2011
Am facut intai un ou de proba/demo pe care l-am expus in magazin. Primul nostru ou rosu vopsit ca pe vremuri a iesit cel mai bine, foarte bine, si ne-am hotarat sa-i sfatuim si pe clientii nostri sa renunte la vopseaua chimica vinovata de arsuri la stomac si indigestie (mai ales in cazul celor cu sistemul digestiv deja sensibilizat …de fapt cine mai are un stomac de fier in ziua de azi?!)

Oul rosu mostra l-am vopsit cu suc de sfecla Biotta. A iesit intens, caramiziu-roscat – probabil daca era alb iesea si mai rosu rosul, dar ouale eco pe care le vindem noi sunt galbene…

Si asa am prins curaj– pigmentii naturali chiar coloreaza…

Aveti in foto ce-a iesit si cu celelalte culori:



Pe cele rosii din tura a doua de acasa am uitat sa le degresez, adica sa le spal de grasimea lor naturala (cu detergent de vase bio, desigur) si au iesit asa: marmorate, vintage…mie mi-au placut, le-am gasit deosebite…

Cele portocalii le-am fiert in morcov cu curcuma (=turmeric). Foarte buna reteta, foarte frumoasa culoarea.

Cele verzi… ei, aici nu prea a iesit verde din spanac si din verdeata, oricat de mult am pus…Asa ca la sfarsit am dres-o cu cateva picaturi de albastru de metil… Am facut bine sau rau?!
La telefonul “incriminator” al unui prieten cum ca nu i se coloreaza ouale dupa reteta eco, i-am dat ideea sa puna niste violet de gentiana… Au iesit frumoase si mov-mov. Mi-a trimis poza si eu o arat mai departe si il laud…

Te incumetati si tu la anul? Noi am capatat deja curaj si experienta… Plus ca am remarcat de curand ca din anghinarea bio, la fiert, iese verde…

P.S. Ouale trebuie fierte minim 20 de minute in apa cu un mix de continatori de pigmenti naturali: legume, fructe, condimente, etc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.